topschroeven.nl, schroeven
0 items € 0,00 Winkelwagen

Er liggen geen producten in de winkelwagen.

Klantenservice

Algemeen:

 Bestellen:

Betalen:

Bezorgen:

Retourneren:

Afhalen:

 

 



Algemeen:

Is het mogelijk te bestellen zonder te registreren?          Naar boven
Ja dat is zeker mogelijk, als je je producten in je winkelwagen hebt geplaatst dan kan je naar de afreken pagina gaan en vervolgens als gast de bestelling afhandelen.
Wat is jullie adres?          Naar boven
Ons adres staat ook vermeld onder de knop "Over ons"

Twint.nu
Oosterwoldseweg 10
8421 Pa Oldeberkoop
Wat is jullie telefoonnummer?          Naar boven
Ons telefoonnummer staat ook vermeld onder de knop "Over ons"

0513 74 60 13
06 52 64 17 34 


Bestellen:

Hoe plaats ik een bestelling?          Naar boven
Plaats het product van je keuze in de winkelwagen door op de "bestellen button" te klikken. Klik vervolgens op "Ga naar winkelwagen" om te gaan betalen. Vul je gegevens in en doorloop de stappen. Ga akkoord met de algemene voorwaarden en pas als je op de knop "Definitief bestellen" drukt is je bestelling definitief.
Kan ik mijn bestelling af laten leveren op een ander adres?          Naar boven
Ja, dit is mogelijk. Tijdens het bestelproces kun je tijdens het invoeren van je persoonlijke gegevens een ander afleveradres aan ons doorgeven. Wanneer je gekozen hebt voor een ander afleveradres wordt er een pakbon meegestuurd naar het afleveradres. Hier staat de inhoud op vermeld. De factuur zal ook naar het opgegeven e-mailadres worden gestuurd.
Kan ik mijn bestelling ook ophalen?           Naar boven
Ja, dit is mogelijk. Klik op over ons voor onze adresgegevens.
Ontvang ik een bericht wanneer ik een bestelling heb geplaatst?           Naar boven
Je ontvangt direct een orderbevestiging. Indien je de order direct betaald ontvang je ook direct de factuur.
Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?          Naar boven
Wanneer je de bestelling wilt wijzigen of annuleren adviseren wij je contact op te nemen met de klantenservice via de button contact (rechts bovenin).
Kan ik een product bestellen dat niet (meer) op jullie website staat?          Naar boven
Wanneer je iets wilt bestellen wat niet (meer) op onze website vermeld staat adviseren wij je contact op te nemen met de klantenservice. Wij kunnen in principe alle maten bestellen.


Betalen:

Welke betaalmogelijkheden bieden jullie aan?          Naar boven
Je kunt betalen via iDeal, PayPal, Creditcard, Rembours, Vooraf overmaken, Op rekening en betalen bij ophalen.

- iDeal: Veilig betalen met internetbankieren via je eigen Nederlandse bank.
- PayPal: Veilig betalen met je PayPal account.
- Vooraf overmaken: Je ontvangt de factur per e-mail, welke je dan dient te voldoen op het vermelde bankrekeningnummer.
- Op rekening: Voor vaste (geverifieerde) klanten is er de mogelijkheid om op rekening te kopen.
- Betalen bij ophalen: Je betaald contant bij het ophalen van de goederen (pin automaat aanwezig op 50m in een supermarkt. Dus open van 8.30 tot 18.00 uur en zaterdag tot 17.00 uur)

De iDeal betalingen lopen via onze betalingsprovider Mollie.
De Paypal en creditcard betalingen lopen via PayPal.
Zo kunnen wij een veilige en snelle betaling garanderen.
Wordt de bestelling bij iedere betaalmogelijkheid even snel geleverd?          Naar boven
Bestellingen betaald via iDeal, Bancontact, Paypal en Rembours worden direct geleverd. Voor 16:00 besteld, binnen 2 dagen in huis.
Bestellingen betaald via vooraf overmaken worden geleverd nadat het bedrag op onze rekening is bijgeschreven.
Een betaling via overschrijving is meestal 1 werkdag onderweg. De verwerking van een eenmalige machtiging duurt 2 werkdagen
De bestelling betaald via "betalen bij ophalen" ligt eigenlijk direct klaar. Bel even van te voren om te kijken of er iemand aanwezig is.
Hoe werkt betalen middels vooraf overmaken?          Naar boven
Je kiest in het bestelproces voor "vooraf overmaken", in het scherm zie je alle betaalspecificaties, deze ontvang je na bevestigen ook in de email. Je kunt nu in alle rust de betaling overboeken. Let er op dat je bij het overboeken gebruik maakt van deze gegevens zodat wij deze kunnen koppelen aan je bestelling!
 
 
Hoe werkt betalen middels bank overschrijving?          Naar boven
Je kiest in het bestelproces voor "bankoverschrijving", in het scherm zie je alle betaalspecificaties, deze ontvang je na bevestigen ook in de email. Je kunt nu in alle rust de betaling overboeken. Let er op dat je bij het overboeken gebruik maakt van deze gegevens zodat wij deze kunnen koppelen aan je bestelling!
Wat zijn de kosten van mijn bestelling?          Naar boven
Afhankelijk van de gekozen betaal optie zijn de kosten zoals hieronder beschreven:

iDeal: GRATIS
PayPal: +3,4%
Vooraf overmaken: GRATIS
Op rekening: GRATIS
Betalen bij ophalen: GRATIS
Bitcoins: GRATIS

De webshop berekent automatisch wat de verzendkosten voor uw bestelling zijn.

tot € 75,00 - € 6,75
tot € 150,00 - € 4,00
boven € 150,00 - GRATIS

Bedragen zijn ex 21% BTW

Bezorgen:

Wat zijn de bezorgkosten van mijn bestelling?          Naar boven
De webshop berekent automatisch wat de verzendkosten voor uw bestelling zijn.
tot € 75,00 - € 6,75
tot € 150,00 - € 4,00
boven € 150,00 - GRATIS

Bedragen zijn ex 21% BTW

Wanneer wordt mijn bestelling afgeleverd?          Naar boven
Heb je voor 18:00 uur je bestelling geplaatst en betaald, dan zal Post NL de bestelling binnen twee dagen afleveren. In veel gevallen geld dat dit de volgende dag al gebeurd.
Heb je gekozen voor betaling via overschrijving, dan wordt je bestelling aan Post NL aangeboden als de betaling binnen is. Meestal duurt dit 1 tot 2 werkdagen.
Wat gebeurt er wanneer ik meerdere producten bestel met verschillende levertijden?          Naar boven
Wij sturen de producten die op voorraad zijn gelijk af. De producten die niet op voorraad zijn worden nagezonden. Mogelijk nemen wij contact met u op om te kijken of wij een vervangend product direct kunnen meesturen.
Wie levert mijn bestelling?          Naar boven
Alle leveringen vinden plaats met Post NL. Zij bezorgen je bestelling overdag op het door jou aangegeven afleveradres. Post NL bezorgt op maandag t/m zaterdag.
Wat gebeurd er als ik niet thuis ben tijdens de bezorging?          Naar boven
Mocht je niet thuis zijn op het moment van aflevering dan komt Post NL nog een keer bij je langs. Ben je dan ook niet thuis, dan ontvang je een bericht van Post NL en kun je het pakket ophalen bij het dichtstbijzijnde Post NL afhaalpunt.
Kan ik een bezorgafspraak maken?          Naar boven
Het is helaas niet mogelijk om een bezorgafspraak te maken. We zijn afhankelijk van de chauffeursroute van Post NL. Wel kunt u via het "Pakje gemak" zelf bepalen wanneer u het pakket ophaald bij een door u te kiezen locatie.


Retourneren:

Kan ik mijn bestelling retourneren?          Naar boven
Wanneer je niet 100% tevreden bent over je aankoop dan kan je de aankoop tot 28 dagen na ontvangst aan ons retour sturen! In deze periode kun je de bestelling ongebruikt, onbeschadigd en in de ongeopende originele verpakking terugsturen.
Je dient de verkregen factuur mee te sturen met je retour. De factuur heb je ontvangen per e-mail.
Zijn er kosten aan het retourneren verbonden?          Naar boven
Nee er zijn aan de retourverzending geen kosten verbonden. In de mail met de track en trace link staat oook een link voor het aanmaken van een retour etiket.
Mag ik mijn bestelling te allen tijde retour sturen?          Naar boven
Je hebt het recht je bestelling binnen 28 dagen te retourneren. Het recht op restitutie vervalt na 28 dagen.
Hoe snel wordt mijn retour verwerkt?          Naar boven
Wanneer je een product retour stuurt wordt deze binnen 10 werkdagen in behandeling genomen en verwerkt.
Mijn bestelling is niet compleet of beschadigd, wat te doen?          Naar boven
Neem contact op met de klantenservice, dan proberen wij je verder te helpen.
De klantenservice kan je bereiken door te klikken op de button "contact" (onderin op elke pagina)


Afhalen:

Waar is Topschroeven.nl gevestigd?          Naar boven
Wij zijn gevestigd in Oldeberkoop. Dit ligt in het zuid oosten van Friesland.
Ons exacte adres is:

TWINT.nu
Oosterwoldseweg 10
8421 PA Oldeberkoop
Nederland
Wat zijn de openingstijden?          Naar boven
Je kan je bestelling afhalen op werkdagen (maandag t/m vrijdag) van 09:00 tot 17:00 uur.
Bel even van te voren zodat we zeker weten dat er iemand aanwezig is.

Telefoon nummer: 0513 74 60 13
Is het mogelijk om pas te betalen bij het afhalen?          Naar boven
Ja, dat is mogelijk. Bestel eenvoudig via onze webwinkel en kies bij de extra opties voor 'Ophalen (geen verzendkosten). Bij de betaalmethode kies je voor 'Betalen bij ophalen'.
Wij leggen je bestelling klaar en wanneer je deze komt ophalen kan je contant betalen.
Er is een pinautomaat op 50m in een supermarkt. Dus open van 8.30 tot 18.00 uur en zaterdag tot 17.00 uur)

Waarom Topschroeven.nl

  GRATIS Ideal betalen

  Bestellen voor bedrijven

  Bestellen voor particulier

  Afhaal mogelijk

  Snelle levering

  Gratis 28 dagen retour

  Breed assortiment voorradig

Over ons

Topschroeven.nl is een onderdeel van TWINT.nu. Wij zijn gevestigd in Oldeberkoop, een klein plaatsje in het zuid oosten van Friesland. Topschroeven.nl houdt zich voornamelijk bezig met de verkoop van bevestigingsmaterialen aan bedrijf en particulier. Voor bedrijven bieden wij de mogelijkheid om te bestellen op rekening: vraag hiernaar.

 

Contact

TWINT.nu
Oosterwoldseweg 10
8421 PA Oldeberkoop

info@twint.nu
Kvk: Leeuwarden 66200423
Btw: NL001435018b73
Iban: NL43ABNA0424403013

Beoordelingen